呢個人真係激死我~
之前已經賴話係我冇俾時間表佢.
但係根本佢就已經露出左馬腳. 一定係佢自己已經知道自己做少左野.
都算啦. 之前搵佢簽番d文件. 佢問我幾時出錢俾佢. 咁我話6月中幫佢地上文件.
大約7月出到. 佢就話點解要咁耐. 我咪唯有解釋俾佢知. 佢份cv 咁遲先收到, personnel 做唔到野. 又點出糧呢.
咁personnel 打過黎. 話要佢既hkid copy. 同埋畢業證書既copy.
好啦. 我今日打俾佢. 叫佢要fax d 文件過佢去~
點知佢"o即"我. 話: 咁麻煩架. 張畢業證書咁大張. 點fax呀. 幫你地做少少野要俾咁多野你地既.
真係俾佢吹脹~ personnel 話要野. 你咪唔好俾lor.
你唔俾睇下你點出糧.
我咪唯有同佢講: 其實都要你直接打番去personnel 架. 不如你打過去. 同personnel 講番話你張cert太大張.fax 唔到啦. 其實你d copy 都唔會經我. 我只係傳話.

究竟p 你介紹左d咩人俾我地架? 又做少野. 又唔肯認. 仲要唔合作~~~~ 激死我呀.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 李新 的頭像
    李新

    itest4的部落格

    李新 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()