話說尋晚, 去上mioggi 搞既beauty workshop喎. www.mioggi.com

咁有得即場試用佢地既product. 本身名額有8個. 但係end up得6個人出席.
咁除左聽佢地公司既background 之外, 最勁都係可以直場試用佢地既product上面.
仲有. 佢地仲做左兩個facial 俾我地睇. 臨走, 仲送左幾樣sample俾我地. 係佢地新出o個條line既sample. 個workshop一共上左兩個鐘.
當然啦. 都一早預左上完個workshop 會sell我地買野. 我只係預會sell product. 但係最後佢地係sell d facial course. 超貴~~~~~好彩佢地都冇hardsell. 我都係聽到咁上下就話唔係太o岩. 所以就走得喇. 一毫子都冇放低俾佢地呀.
既然俾得sample我試, 梗係試左先, 用過好既, 又冇敏感. 先再考慮都未遲啦.
其實佢d product又真係幾吸引. 完全符合我既要求. 就係好爽, 同埋係會有少少香味.
等我再用完d sample先再考慮啦. 用多兩日睇下會唔會有敏感先.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 李新 的頭像
    李新

    itest4的部落格

    李新 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()