尋日既日文堂係我上咁耐以黎最大壓力既一日.
成個課室都坐滿曬同學. 由楊老師o個班轉過黎既好似得4, 5個左右.

因為落雨, 我又冇帶遮. 唯有就咁行返去學校.
仲要去校務處做學生證同埋買書. (冇諗過呢d course都有學生證. heehee)
以後每次返學都要去拍咭, 咁就唔需要再簽到喇.

一入課室, 已經係7:10喇. 林老師係一個好高大, 講野又大聲既老師.
佢一開始就幫我地溫習番d 基本野. 仲不停要我地作句......
諗到頭都爆呀~~~ 仲有佢一見到有同學打呵欠, 就會叫o個個同學答問題.
真係少d集中力都唔得呀~~~

不過我絕對相信, 跟佢學日文. 我d日文一定大有進步.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 李新 的頭像
    李新

    itest4的部落格

    李新 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()