話說今日有一位ms lam 打過黎, 因為我講緊電話. 所以佢留左言俾我.
但係原來佢又分別留左言俾男女boss.
咁男boss 叫我call番呢位ms lam. 女boss 又叫左.
過左一陣, 我打去學校話搵ms lam. 但係學校個書記問我: 你搵邊位ms lam 呀?
我: hm... 會唔會通識科有一位ms lam 呢?
佢: 冇喎.
我: 咁唔緊要啦. 我再check check先.

咁我諗住, 如果o個個ms lam係有急事. 佢見我地唔覆 . 都會再打黎架啦.
點知. 當我話返俾女boss知o個陣. 佢話: 咁你留電話俾曬咁多個ms lam 啦.
當場 'O' 左咀. 咁樣係咪有D多餘呢? 同埋會唔會create左d trouble俾d唔關事既ms lam 呢?

真係好funny.  當然我梗係冇咁做到啦. 我諗d時間唔係咁樣拎黎'side'既.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 李新 的頭像
    李新

    itest4的部落格

    李新 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()