我真係想知, 如果係學生自己唔記得寫低o個d堂既安排. 係邊個既問題呢? 如果佢自己唔寫低, 我係咪會知佢冇寫架?
點解咁多人要去睇堂. 但係唯獨係你一個咁多問題呢? 多問題都算. 但係點解明明係學生既責任. 你要怪我話係我做野亂呢?! 真係痴痴地線.

仲有...... 好彩'真理必勝'lor. 我理解左咁多年既concept係冇錯既. 如果唔係. 佢聽日實又打黎講野喇.

我唔理, 我已經做好本份. 學F話濟. 我地'只能深表遺憾'.
你有咁樣既諗法.  我都想話. 我都一樣有咁樣既感覺. 最好你唔好再打黎叫我做野.
唔係多野做就可以亂咁搵野鬧人架. 人人都多野做架啦.
同埋呢. 成日講埋D歪理. 雖然, 我唔係教書既. 唔係去睇堂既. 但係我諗, 正常人都會覺得, 默書堂同監考. 又點可以俾老師去睇堂呢? 如果你唔介意去睇堂. 又唔介意俾A grade 既. 又冇所謂.

唔怪得, 你地成條team d人, 都係溝通唔到架啦......

唉. 呻完. 冇事喇.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 李新 的頭像
    李新

    itest4的部落格

    李新 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()